Objem: | 550 ccm |
Model: | 2024 |
Výkon: | 25 kW |
Najeto: | 0 km |
Linhai UTV 570 T-BOSS EFi EPS T1b SPZ
!!! NYNÍ AKCE při zakoupení stroje prodloužená záruka 5 LET!!!
Nabídněte svůj stroj protiúčtem - jednoduše, rychle a se zvýhodněním - ZDE!
T1b = žlutá SPZ = řidičské oprávnění skupiny B -automobil nebo T
výbava v ceně:
Barvy: šedá, camouflage, písková
Prohlédněte si nabídku pracovních vozíků a přívěsů k této čtyřkolce.
Vyhlášený dříč UTV 570 T-Boss EPS je nyní ještě lepší, ještě výkonnější a ještě odolnější. Moderní design se sportovním akcentem a novými litými koly zaujme na první pohled. Díky posilovači řízení je řízení příjemné a snadné i když vezete plný náklad. Nová ocelová korba skvěle snáší i drsné zacházení. A navíc je tu motor - zcela nový, silnější, živější, úspornější. Nový Linhai 570 T-BOSS EPS je ideální pomocník pro všechny práce v lese, na stavbě, v parcích, zahradnictvích, sportovních areálech, při zásobování horských hotelů
Motor
Nový jednoválcový motor se vstřikováním EFI má zvýšený výkon a více než dostatek síly pro těžkou práci i svižné zrychlení. Moderní vstřikování paliva přináší nízkou spotřebu a nízké emise. Přenos výkonu zajišťuje spolehlivá automatická převodovka od předního kanadského výrobce CVTech, která je vybavená i parkovací polohou P.
Elektrický posilovač řízení
Posilovač výrazně zvyšuje komfort a bezpečnost jízdy. Řízení vyžaduje daleko menší námahu, a to hlavně v malých rychlostech nebo při otáčení na místě, a ani dlouhá jízda nebo celodenní práce vás neunaví. Posilovač řízení zároveň funguje i jako tlumič nárazů do volantu. Když přední kolo narazí na skrytý kámen, díru nebo pařez, náraz vám nevyrazí volant z ruky, protože většinu energie pohltí posilovač.
Pohon 4x4
Elektricky připojitelný pohon všech kol s uzávěrkou předního i zadního diferenciálu zaručuje vynikající prostupnost v těžkém terénu. Pro těžké práce, v prudkých stoupáních a pro tahání těžkých nákladů máte navíc k dispozici uzávěrku diferenciálu a silnou redukci do pomala.
Nezávislé zavěšení kol
Široký podvozek a nízké těžiště zajišťuje výbornou stabilitu a skvělou průchodnost terénem. Všechna kola jsou nezávisle zavěšena ve dvojitých A-ramenech se snadno seřiditelným pérováním. K vysoké obratnosti přispívá i velmi malý poloměr otáčení.
Velká sklopná korba
Na prostorné korbě odvezete vše, co potřebujete. Díky praktickému vyklápěcímu čelu a snadnému sklápění s asistencí plynových vzpěr je složení každého nákladu hračkou. Korba navíc skvěle podtrhuje elegantní sportovní design stroje.
Veškeré ovládání po ruce
Volant, řadicí páka a všechny ovládací prvky jsou přehledně ergonomicky uspořádané. Všechno je přesně tam, kde to intuitivně očekáváte, ovládání naprosto přirozeně padne do ruky. To usnadňuje práci, vaši pozornost při jízdě nic nerozptyluje a řízení máte neustále pod kontrolou.
Výkonné brzdy
Mohutně dimenzované hydraulické brzdy s velkými kotouči poskytují přesvědčivou brzdnou sílu. Brzdy jsou navíc skvěle předvídatelné a bezpečně zastaví stroj i s plným nákladem nebo těžkým přívěsem.
Multifunkční LCD displej
Přístrojová deska s modře podsvíceným multifunkčním LCD displejem je výborně čitelná a poskytuje všechny důležité informace: digitální otáčkoměr, digitální rychloměr, ukazatel najetých km, počet motohodin, indikátor pohonu 2WD / 4WD, teploměr chladící kapaliny, palivoměr, kontrolka neutrálu, dálkových světel, ukazatelů směru, zařazené zpátečky a kontrolka motoru.
Bohatá výbava v ceně
I přes zcela bezkonkurenční cenu nabízí Linhai UTV 570 T-BOSS EPS bohatou výbavu již v základu. V ní nechybí pevná plastová střecha odolná UV záření, plnohodnotné čelní plexi, masivní přední ochranný rám, bezpečnostní sítě ve dveřích, madla pro spolujezdce, hlavové opěrky, tažné zařízení nebo elektrický naviják 3000lbs s dálkovým ovládáním.
Legislativa a schválení
Homologace pro silniční provoz: ano (řidičské oprávnění skupiny B - automobil)
Registrační značka (SPZ) v ceně (při přebírání stroje obdržíte čistopis technického průkazu)
TECHNICKÉ PARAMETRY
Motor
Typ: |
čtyřtaktní jednoválec SOHC EFI, 4 ventily |
Objem: |
499,5 cm3 |
Vrtání x zdvih: |
Ø 91 × 76,8 mm |
Max. výkon: |
25 kW (35k) / 6500 ot./min. (off-road) |
Max. točivý moment: |
39 Nm / 5500 ot./min. (off-road) |
Chlazení: |
kapalinou + elektrický ventilátor |
Plnění motoru: |
elektronické vstřikování paliva DELPHI (GB) |
Hnací systém
Pohon: |
2x4 / 4x4, elektricky přepínatelný |
Převodovka: |
automatická - variátor CVTech se zpátečkou, L/H/N/R, brzdění motorem |
Koncový převod: |
kardanovými hřídeli vpředu i vzadu |
Podvozek
Zavěšení přední: |
nezávislé, dvojitá A-ramena |
Zavěšení zadní: |
nezávislé, dvojitá A-ramena |
Pérování přední: |
hydraulické tlumiče s nastavitelným předpětím pružin |
Pérování zadní: |
hydraulické tlumiče s nastavitelným předpětím pružin |
Brzdy přední: |
hydraulické kotoučové |
Brzda zadní: |
hydraulická kotoučová |
Pneumatiky přední: |
AT25 x 8 - 12 |
Pneumatiky zadní: |
AT25 x 10 - 12 |
Rozměry a hmotnosti
Celková délka: |
2790 mm |
Celková šířka: |
1470 mm |
Celková výška: |
1920 mm |
Výška sedadel: |
860 mm |
Světlá výška: |
280 mm |
Rozvor: |
1855 mm |
Pohotovostní hmotnost (vč. náplní): |
563 kg |
Rozměry korby: |
1370 x 970 x 290 mm |
Nosnost korby: |
200 kg |
Palivová nádrž: |
26 l |
Displej: Digitální multifunkční displej s funkcemi: rychloměr, otáčkoměr, počítadlo ujeté vzdálenosti, počítadlo najetých motohodin, digitální palivoměr, palubní hodiny, teploměr chladicí kapaliny |
Napište nám Váš dotaz, rádi Vám odpovíme.