Objem: | 900 ccm |
Model: | 2024 |
Výkon: | 112 kW |
Najeto: | 0 km |
Lynx 69 Ranger Alpine 900 TURBO MY24
Nabídněte svůj stroj protiúčtem - jednoduše, rychle a se zvýhodněním - ZDE!
JEDINÝ SNĚŽNÝ SKÚTR NA TRHU PŘIPRAVENÝ NA VYSOKOU ZÁTĚŽ ROVNOU Z VÝROBY PROŠEL NAPROSTÝM PŘEPRACOVÁNÍM. VÝKON MOTORU ROTAX 900 ACE TURBO JE NA SUPER ŠIROKÝ PÁS EFEKTIVNĚ PŘENÁŠEN I VE VYSOKÝCH NADMOŘSKÝCH VÝŠKÁCH. ZADNÍ ZAVĚŠENÍ EASYRIDE ALPINE A BOHATÉ STANDARDNÍ VYBAVENÍ JSOU SILNÝMI STRÁNKAMI TOHOTO PRACOVNÍHO STROJE.
HLAVNÍ VLASTNOSTI
NEJOSTŘEJŠÍ SKÚTR S ŠIROKÝM PÁSEM NA TRHU
Stroje Lynx 69 Ranger s pásem širokým 60 cm se řadí mezi nejpokročilejší sněžné skútry na trhu.
Svou bezkonkurenční trakci skútry Lynx Ranger 69 perfektně kombinují s komfortními jízdními vlastnostmi a se schopností jízdy mimo stopu (offtrail).
VÝKONNÝ A ÚSPORNÝ MOTOR ROTAX
Motor o výkonu 150 koní neúnavně roztáčí pás za jakékoli situace. Točivý moment je k dispozici takřka v celé škále otáček.
Elektronický plyn iTC se třemi jízdními režimy (ECO, Standard a Sport).
EXTRA ŠIROKÝ PÁS
Pás o šířce 60cm poskytuje dokonalou trakci a skvěle nadnáší celý stroj.
RÁM Radien-X
Piramidová struktura dává rámu vysokou torzní tuhost (odolnost proti zkroucení a deformaci) takže snadno odolává "hrubšimu" zacházení.
Zkosení v horním částí, úzká palivová nádrž a sedlo jezdce zajišťují přirozeně pohodlnou jízdní pozici i na širokém pásu.
LIŽINY BLADE DS +
Přepracované ližiny jsou o 2200 gramů lehčí než obyčejné ližiny Blade, což umožňuje stejně dokonalé řizení s vynaložením menšího úsilí.
ZADNÍ ZAVĚŠENÍ PPS
Velký zdvih a efektivní rozložení váhy poskytují pohodlí při jízdě stejně tak jako skvělou ovladatelnost v jakýchkoliv podmínkách a při plnění jakéhokoli úkolu. I přes skvělé odpružení si však ližiny vždy zachovávají kontakt s povrchem.
PŘEVODOVKA
Díky dvou rychlostní převodovce poskytuje 69 Ranger Alpine tah jako málokterý stroj.
Převodovka je snadno použitelná (bez nutnosti cokoli upravovat nebo nastavovat) a nizký převodový poměr umožňuje tahání těžkých břemen a jízdu extrémním terénem.
EFEKTIVNÍ CHLAZENÍ
Silné zatížení, nižší rychlost a tvrdý terén vyžadují adekvátní způsob chlazení.
Chladící tunel kombinovaný s předním chladičem a elektrickým ventilátorem udržuje teplotu motoru optimální i při jízdě pomalou rychlostí a v náročném terénu.
OPTIMALIZOVÁNO PRO TAHÁNÍ NÁKLADŮ
Zafixované kluzné ližiny brání nadzdvižení lyže při tažení těžkých nákladů a stoupání do prudkého srázu.
Zadní rameno je vybaveno dvěmi tlumiči pro zvýšenou nosnost nákladů.
NASTAVITELNÉ SEDLO SPOLUJEZDCE
Sedadlo spolujezdce lze velmi snadno a rychle sundat čímž se výrazně zvýší prostor pro náklad.*
*Sedadlo spolujezdce není v základní výbavě stroje.
Napište nám Váš dotaz, rádi Vám odpovíme.