Objem: | 800 ccm |
Model: | 2024 |
Výkon: | 56 kW |
Najeto: | 0 km |
BENELLI Leoncino 800 Trail ABS
Nabídněte svůj stroj protiúčtem - jednoduše, rychle a se zvýhodněním - ZDE!
Barvy: hnědá, šedo-stříbrná, zelená
Benelli se orientuje se zvýšeným úsilím na kvalitu a odolnost svých produktů a naše stroje se stávají nejspolehlivějšími a nejodolnějšími stroji na trhu a proto nyní mají všechny motocykly Benelli záruku na 4 roky !
Neodkládejte koupi motocyklu Benelli. K výhodné ceně nyní navíc zákazník získá prodlouženou záruku 4 roky!
PŘEDNOSTI:
DESIGN
Nezaměnitelná DNA, která odlišuje motocykly řady Benelli Leoncino od všech jiných motocyklů nachází svou nejkonkrétnější evoluci v novém Benelli Leoncino 800.
Benelli Leoncino s autentickým stylem, vyznačující se vyváženým mixem klasického a moderního stylu, který nachází své maximum díky novému motoru o objemu 754 ccm, nejpokročilejším v řadě Benelli.
U modelu Leoncino 800 jsou tvary tvrdší a výraznější, čímž se zvyšuje jeho síla a dynamika: v čisté eleganci svých linií a modernosti svého stylu dokáže tento motocykl vyjádřit veškerou svou podstatu a jedinečnost, přičemž si zachovává to, co jsou ikonickými prvky řady Leoncino. Vlastně i ve verzi 800 ccm najdeme stylistický prvek oblouku, který je patrný jak na předním světlometu, tak na nádrži a udržuje rodinný pocit ke všem dalším modelům řady Leoncino.
MOTOR
Bijícím srdcem Benelli Leoncina 800 Trail je kapalinou chlazený čtyřtaktní dvouválcový motor o objemu 754 ccm; s výkonem 76,2 HP (56 kW) při 8500 ot./min a točivým momentem 67 Nm (6,8 kgm) při 6500 ot./min.
Dvojité časování vačkového hřídele v hlavě se 4 ventily na válec, stejně jako dvojité tělo škrticí klapky o průměru 43 mm, mokrá anti-hoppingová spojka a kazetová 6stupňová převodovka znamená, že jde o moderní a spolehlivý agregát.
PODVOZEK
Rám je úplně nový tuhý příhradový trubkový, který perfektně ladí s designem a zároveň zajišťuje snadnou a svižnou ovladatelnost na silnici bez ohledu na dovednosti jezdce, aniž by byla dotčena absolutně zábavný jízdní projev motocyklu.
Odpružení tvoří přední upside-down vidlice o průměru 50 mm, zárukou pohodlí, stability a efektivity po celém zdvihu 130 mm.
Zadní kolo je odpruženo centrálním nastavitelným tlumičem s regulací pružiny, útlumu i odskoku .
Brzdový systém je mimořádně bezpečný - vpředu dva plovoucí kotouče o průměru 320 mm a čtyřpístkové radiální třmeny a vzadu kotouč o průměru 260 mm s dvoupístkovým třmenem.
Kola s disky z lehké slitiny přední 120/70-17 a zadní kolo 180/55-17.
Péče o detaily a originální materiály jsou charakteristickými znaky Benelli Leoncino 800. Šikmá a moderně vyhlížející nádrž je vyrobena z oceli a nese logo Benelli tak, jak velí tradice. Nádrž má pozoruhodnou kapacitu 15 l a podtrhuje svalnatost tohoto motocyklu.
Přední světlomet, je zároveň důležitým desingovým prvkem, který slučuje všechny aktuální modely Benelli Leoncino /125,250,500,800ccm /, je u Benelli Leoncino 800 plně LED s autentickým a sofistikovaným designem, zvýrazněným obloukem a logem Benelli Leoncino uprostřed.
Tato verze obsahuje palubní přístroje TFT nejnovější technologie .
Sedadlo zajišťuje maximální pohodlí pro jezdce i spolujezdce; navíc dokonale ladí s celkovými liniemi motocyklu, podobně jako moderní a vyvážený design výfuku.
Lvíček / logo továrny Benelli / má zvláštní místo, hrdě stojící na předním blatníku, jako na našich historických motocyklech a ostatních současných strojích řady Leoncino.
Dostatek výkonu i mimo silnici
Kapalinou chlazený dvouválcový čtyřtakt o zdvihovém objemu 754 ccm plní přísné emisní limity Euro 5. Aby svému jezdci zajistil ryzí zábavu a dostatek výkonu v terénu, nabízí výkon 76,2 HP (56 kW) při 8.500 RPM a točivý moment 67 Nm (6,8 kgm) při 6.500 RPM. Pro dosažení daného výkonu disponuje motor časováním dvojité vačkového hřídele, 4 ventily na válec a dvojitým difuzorem škrticí klapky o průměru 43 mm. O bezchybný přenos výkonu se stará ANTI-HOPPINGOVÁ spojka v olejové lázni a 6stupňová převodovka.
Inovovaný rám
Podvozek byl přepracován tak, aby lépe zvládal terénní záludnosti plné nerovných povrchů. Příhradový trubkový rám s ocelovými pláty zajišťuje snadnou a svižnou ovladatelnost. Díky inovaci rámu došlo u varianty Trail ke zvýšení sedla ve srovnání se silniční variantou z 805 mm na 834 mm.
Off-Road Design
Leoncino 800 Trail vyniká ambiciózními a sofistikovanými stylovými prvky v dokonalém off-road designu. Nepřehlédnutelná je vysoká kapotáž světlometu se známým obloukem řady Leoncino, umístěná přímo nad plně LED předním světlometem.
Upravené odpružení
Přední Up-side Down vidlice Marzocchi o průměru 50 mm, s nastavitelným odskokem, kompresí a předpětím, má oproti silniční verzi se 140 mm prodloužený zdvih na 148 mm u varianty Trail. Obdobnou inovací prošla i zadní část stroje, která je vybavena centrálním tlumičem s nastavitelným předpětím pružiny a tlumením odskoku. Stejně jako na přídi, byl i zde zdvih zvýšen na 140 mm.
Technické specifikace:
Typ motoru: | Kapalinou chlazený čtyřtaktní řadový dvouválec s rozvodem DOHC |
Vrtání x zdvih: | 88 x 62 mm |
Zdvihový objem: | 754 ccm |
Kompresní poměr: | 11,5: 1 |
Maximální výkon: | 56 kW (76,2 Cv) při 8500 ot. / min. |
Max. točivý moment: | 67 Nm (6,8 kgm) při 6.500 ot./min. |
Startování motoru: | Elektrický startér |
Převodovka: | 6ti rychlostní |
Sekundární převod: | Řetězem |
Rozměry (D x Š x V): | 2.200 x 870 x 1.210 mm |
Rozvor: | 1.480 mm |
Výška sedla: | 834 mm |
Objem nádrže: | 15 litrů, reserva 3l |
Pneumatika - přední: | 120/70 R19 |
Pneumatika - zadní: | 170/60 R17 |
Odpružení - přední: | Nastavitelná Up-side Down vidlice o průměru 50 mm, zdvih 140mm |
Odpružení - zadní: | Centrální tlumič s nastavitelným předpětím pružiny a tlumením odskoku |
Brzda - přední: | Dvojitý polo-plovoucí disk o průměru 320 mm se 4pístkovým radiálním monoblokovým třmenem s ABS |
Brzda - zadní: | Disk o průměru 260 mm se 2 pístky a ABS |
Pohotovostní hmotnost: | 234 kg |
svíčka: | NGK CR8E |
Napište nám Váš dotaz, rádi Vám odpovíme.